úterý 9. června 2015

Nebe pláče a země se raduje...

Zase prší, přestože před třemi dny jsme padali horkem jak mouchy. Zahrada si libuje, jen mně se nelíbí, že začalo "lejt" zrovna teď, když se konečně rozhodly rozkvétat pivoňky. Jednak se k nim v dešti nedá chodit "čuchat" a květy plné vody rychle podléhají zkáze. Opulentní nádhera, kterou pivoňky každý rok v časném létě tvoří, tudíž nebude mít dlouhého trvání. Ještě, že jsem si stihla pár květů natrhat do vázy...





V přírodě a na krajích mé zahrady už začíná kvést můj oblíbený "plevel" - bršlice kozí noha. Je to jedna z divokých rostlin, jejíž listy se dají použít na velmi zdravý salát. Mně se navíc líbí struktura jejích květů, bílé okolíky s tmavě zelenými stonky vypadají nádherně v jednoduché skleněné váze...


Když na chvilku přestalo pršet, vyběhla jsem na zahradu vyfotit pár zmoklých kytiček. I v dešti vypadají krásně:-)





Více slunečných dnů přeje 

Tereza

Žádné komentáře:

Okomentovat